Városlista
2024. november 23, szombat - Kelemen

Cégregiszter | Sajtó

Címoldal Kft.

5900 Orosháza, Kazinczy u. 43.

Láthatósági mellényt adunk vállalkozására!

Ahogy ezt a levelet olvassa, több ország száguld az államcsőd felé, minket úgy néz ki, az IMF pénz sem fog megmenteni, még az olyan ígéretes cégek, mint a Facebook részvényei is zuhannak - és az értelmes cégtulajdonosok fejében már egyre hangosabban zeng a kérdés:

***************************************************

"Mi lesz a vállalkozásommal?"
"Túl tudunk élni egy következő válságot?"
"A piac biztos nem fog nőni - akkor velünk mi lesz?"
***************************************************

Nincs egyedül a kétségeivel: az amerikai kormány egy hajszálnyira került a fizetésképtelenségtől;
a Frank szárnyalása megtizedeli a piac vásárlóképességét; a nagy európai országok recsegve-ropogva
fenyegetik az egész térség gazdaságát - úgy néz ki, hogy egy újabb hanyatlás elé nézünk.

Még az optimisták is azt mondják: Biztos, hogy se könnyebb, se jobb nem lesz még egy jó ideig.

***************************************************
És ez a legfontosabb befektetését fenyegeti: a vállalkozását.
***************************************************

„Tisztelt Ügyfelünk: az Ön cégét beválasztották a legnagyobb üzleti kiszavazó-show-ba!"

Bár mindannyian osztrákos nyugalomra, prosperálásra vágyunk, a gazdaság más szerepet osztott a kisvállalkozásoknak: csak a legerősebb éli túl.

Ön is látja, ahogy sok konkurense egymás után húzza le a rolót.

Talán Ön is már csak takaréklángon égeti a bizniszt, és pánikban nézi, hogy hol foghatja meg a pénzt.

Még a legerősebbek is duplán odafigyelnek minden kiadásra, senkinek sincs "fölösleges pénze" (emlékszik még, amikor volt ilyen, és szabadon folyt a gazdaságban?)

És észrevette, hogy kiment a divatból a villogás a pöpec autóval, luxus irodával?

A lét a tét, és a kiszavazó show már rég elindult, mindannyiunk vállalkozásával a játékban - akár elfogadjuk, akár nem.

Sokan persze a homokba dugják a fejüket - pedig aki most helyesen dönt, az lesz az, aki 1-2 év múlva nyertesen jöhet ki ebből a slamasztikából.

***************************************************
A halálos döntés, amit 3 éve oly sokan hittek logikusnak
***************************************************

Tudja, miért megy tönkre ma annyi kisvállalkozás? Miért kerülnek olyan sokan a tönk szélére? Az igazi okot kevesen értik.

Nem azért, mert válság van, és a vevőik kevesebbet költenek.

Nem azért, mert MÁRA fogytak el a tartalékaik.

Azért mennek tönkre rengetegen, mert pár éve, a válság első jelére meghoztak egy látszólag takarékossági döntést: csökkentették vagy abbahagyták a marketing tevékenységeiket,
reklámkiadásaikat.

Ennek átmenetileg, rövidtávon profitnövelő hatása van - de középtávon ez egy céggyilkos:

Ezek a cégek azért mennek ma egymás után tönkre, mert reklám nélkül mára kezdenek elfogyni az új vevőik. A piac elfelejtette a márkanevüket, elfelejtette őket.

Mint a gimis szerelmek: pár hét levél, találka, telefon nélkül felér egy szakítással.

A marketinget csökkentő cégekkel mára szakítottak a vevőik.

Pedig a szakítás elkerülhető lett volna!

***************************************************
Akik 2004-ben és 2009-ben költöttek a marketingre, azok ma élve maradtak, sőt, prosperálnak - míg körülöttük a válság megtizedelte az iparágukat:
***************************************************

Tisztelt Ügyfelünk, fel kell szerelkeznie az egyetlen olyan tudással, ami Önt, az alkalmazottait, a családját meg tudja védeni egy gazdasági hanyatlásban: a marketingtudással!

Sokan nem hallgattak erre az üzenetre.

Közülük kerültek ki azok, akik felszámolták a cégüket, akár a házukat is fenyegeti a fizetésképtelenségük, akik bár néhány éve nagy vállalkozók voltak - ma már mások cégében alkalmazottak.

Az ő terveiket, álmaikat nem a gazdasági válság törte össze - hanem a saját makacsságuk. Nem voltak hajlandók marketing tanácsadóhoz fordulni, aki egyedi módszerekkel szerezhet új vevőket, tarthatja meg a régieket, és csábíthatja el a körülötte tönkrement konkurensek szabadon maradt ügyfélkörét.

És így túlélhet bármilyen válságot, akár prosperálhat is a legnehezebb időkben.

***************************************************
Szerencsére volt, aki reklámozott!

***************************************************

Ők azok, akiket ma reklámozni lát, szórólapoznak, folyton újítják a honlapjukat, kísérleteznek a Facebook-on, kapja az érdekes email-jeiket, látja a hirdetéseiket.

Ők azok, akik a marketing tanácsadóhoz fordultak és a marketing programok megvalósítását elsőszámú feladatukká tették, és ebbe nem sajnálták sem a pénzüket, sem az idejüket invesztálni!

***************************************************
Tisztelt Ügyfelünk! Ön hallgat ránk?
***************************************************

Ne a szavaimnak higgyen, tegyen egy próbát és legyen egy jó dobása!


A legtöbb megbízásom arról szól, hogy kevesebb marketing pénzből hogyan lehet hatékonyan hirdetni? De a válság és a gazdasági helyzet miatt konkrét stratégiákat dolgozom ki a kis- és középvállalkozóknak.

Stratégiám közül a legfontosabbak:

1) Kommunikáljon gyakran, hogy el ne felejtse a vevője.

2) Bizalomépítő marketing eszközöket kell alkalmazni, hogy a válságban kételkedővé váló ügyfeleket ne veszítse el.

3) Az érdeklődőket sokkal hosszabb ideig kell "győzködni", ezért minden ügyfelünknek azt javasoltuk: legalább három havonta beszéljenek az érdeklődővel, és ne engedje el őket még az x-edik "nem" után sem.

***************************************************
A túlélés képessége is ezzel kezdődik...
***************************************************

Tudja miért nehéz elkezdeni egy fogyókúrát?

Tudja miért nehéz meggazdagodni?

Nem azért, mert ne tudná, hogy kell.

Az információ mindkettőhöz bőségesen rendelkezésre áll, akár ingyen a neten, akár olcsó könyvekben.

És nem is azért nehéz, mert ne tudná követni a recepteket.

Ami nehéz a fogyásban, ami nehéz a meggazdagodásban, az mindig ez: meghozni a döntést, hogy megcsinálja - és aztán tartani magát a döntéshez minden nap!

Meghozni a döntést, hogy marketingben jobb lesz, hogy a cége túlélje. Hogy a cége prosperáljon és el tudja szedni a kieső konkurensek vevőit. Hogy a cége túlélje a következő nehéz hónapokat vagy akár éveket úgy, hogy megélhetést biztosítson Önnek és a családjának.

Meghozni a döntést, hogy napi rendszerességgel foglalkozni a marketinggel - és ezzel a cége profitszerzési képességét, erejét növelni!

***************************************************
Miért nem hozzák meg egyesek ezt a döntést még sem?
***************************************************

Mert azt hitték, hogy ezzel az üzenettel az egyetlen célom, hogy nyomjam nekik a Címoldal Kft. termékeit, szolgáltatásait.

***************************************************
"Inkább nem marketingezek, csak nehogy jó legyen a Címoldalnak"
***************************************************

Bevallom, el akarok Önnek adni - és ezt büszkén teszem!

Érdekel a sorsa, és a legszebb fizetségem a vevői visszajelzések, elismerések, köszönetek.

És érdekel a marketinge is, érdekel, hogy túlélje a válságot, érdekel, hogy prosperáljon.

Hadd is kérdezzem meg:

***************************************************
Kit szeretne maga mellett a válságban?
***************************************************

Filozófus-közgazdászokat, akik önzetlenül öntik Önre az ingyen infót?

Akik szemében az eladás, a nyomulás bűn?

Akik számára a profit elítélendő?

Akik Önt is lenézik, ha hajtja a pénzt?

Vagy szeretne maga mellé egy kereskedőt, aki a szakmájából él, aki bevallja, hogy szereti a pénzt, és
aki évek óta segít számtalan ügyfelének túlvészelni a válságokat?

***************************************************
Tisztelt Ügyfelünk, hozzon meg egy döntést!
***************************************************

Ismer energizálóbb érzést, mint amikor meghoz egy döntést?

Hozza meg hát a döntést, hogy az iparágában Ön lesz a legsikeresebb!

Hozza meg a döntést, hogy marketing tanácsadásokkal biztosítja a vállalkozása jövőjét!

Tisztelt Ügyfelünk, szerintem nem kell, hogy győzködjem - nélkülem is pontosan tudja, hogy miben a rejlik a túlélése kulcsa, a cége felemelkedésének kulcsa.

***************************************************
Akkor jöhet az üzlet?
***************************************************

Szerencsére épp tudunk Önnek adni egy ÓRIÁSI lökést!

Egy lökést, ami lendületet ad a legsötétebb válság átvészelésére is.

Egy lökést, amiben van új recept, új partnerek, és egy hely a túlélők társaságában, akikhez jó tartozni.

***************************************************
Mi ez és mennyibe kerül Önnek?
***************************************************

Nevetségesen kevésbe, mert azt akarjuk, hogy MINDENKI minket válasszon.

Tisztelt Ügyfelünk, ha meghozta a döntést, hogy átvészeli a válságot...

Ha meghozta a döntést, hogy a túlélők közt lesz...

Ha egyetért, hogy erre a legjobb esélye a marketing...

…akkor keresse a Címoldal Kft.-t, mert mi Láthatósági mellényt adunk vállalkozására!

Címoldal Marketing és Média Kft.

Tel.: 20/255-7813

E-mail: info@infooroshaza.hu vagy borsi.hajnalka@gmail.com

Borsi Ferenc Borsi Hajnalka

ügyvezető marketing tanácsadó

InfoOrosháza.hu – portál menedzser

Szolgáltatások, tevékenység, termékek

  • Reklámanyag szerkesztés, marketing tanácsadás, vállalkozói Facebook tanácsadás.

További szolgáltatások

  • Arculat tervezés, Szóróanyagok, molinók készítése, rendezvény szervezés

Referenciák, minősítések

  • Cégek, vállalkozások sikeres felvirágoztatása Orosházán és környékén
  • Facebook timeline-ra való átállás segítése

Nyitva tartás

  • Telefonos bejelentkezés alapján várom az új ügyfeleket, mert a régieknek már jól megy az üzlet!
  • Tel.: 20/255-7813

kapcsolat