Cégregiszter | Sajtó
Címoldal Kft.
5900 Orosháza, Kazinczy u. 43.
Láthatósági mellényt adunk vállalkozására!
Ahogy ezt a levelet olvassa, több ország száguld az államcsőd felé, minket úgy néz ki, az IMF pénz sem fog megmenteni, még az olyan ígéretes cégek, mint a Facebook részvényei is zuhannak - és az értelmes cégtulajdonosok fejében már egyre hangosabban zeng a kérdés:
***************************************************
"Mi lesz a vállalkozásommal?"
"Túl tudunk élni egy következő válságot?"
"A piac biztos nem fog nőni - akkor velünk mi lesz?"
***************************************************
Nincs egyedül a kétségeivel: az amerikai kormány egy hajszálnyira került a fizetésképtelenségtől;
a Frank szárnyalása megtizedeli a piac vásárlóképességét; a nagy európai országok recsegve-ropogva
fenyegetik az egész térség gazdaságát - úgy néz ki, hogy egy újabb hanyatlás elé nézünk.
Még az optimisták is azt mondják: Biztos, hogy se könnyebb, se jobb nem lesz még egy jó ideig.
***************************************************
És ez a legfontosabb befektetését fenyegeti: a vállalkozását.
***************************************************
„Tisztelt Ügyfelünk: az Ön cégét beválasztották a legnagyobb üzleti kiszavazó-show-ba!"
Bár mindannyian osztrákos nyugalomra, prosperálásra vágyunk, a gazdaság más szerepet osztott a kisvállalkozásoknak: csak a legerősebb éli túl.
Ön is látja, ahogy sok konkurense egymás után húzza le a rolót.
Talán Ön is már csak takaréklángon égeti a bizniszt, és pánikban nézi, hogy hol foghatja meg a pénzt.
Még a legerősebbek is duplán odafigyelnek minden kiadásra, senkinek sincs "fölösleges pénze" (emlékszik még, amikor volt ilyen, és szabadon folyt a gazdaságban?)
És észrevette, hogy kiment a divatból a villogás a pöpec autóval, luxus irodával?
A lét a tét, és a kiszavazó show már rég elindult, mindannyiunk vállalkozásával a játékban - akár elfogadjuk, akár nem.
Sokan persze a homokba dugják a fejüket - pedig aki most helyesen dönt, az lesz az, aki 1-2 év múlva nyertesen jöhet ki ebből a slamasztikából.
***************************************************
A halálos döntés, amit 3 éve oly sokan hittek logikusnak
***************************************************
Tudja, miért megy tönkre ma annyi kisvállalkozás? Miért kerülnek olyan sokan a tönk szélére? Az igazi okot kevesen értik.
Nem azért, mert válság van, és a vevőik kevesebbet költenek.
Nem azért, mert MÁRA fogytak el a tartalékaik.
Azért mennek tönkre rengetegen, mert pár éve, a válság első jelére meghoztak egy látszólag takarékossági döntést: csökkentették vagy abbahagyták a marketing tevékenységeiket,
reklámkiadásaikat.
Ennek átmenetileg, rövidtávon profitnövelő hatása van - de középtávon ez egy céggyilkos:
Ezek a cégek azért mennek ma egymás után tönkre, mert reklám nélkül mára kezdenek elfogyni az új vevőik. A piac elfelejtette a márkanevüket, elfelejtette őket.
Mint a gimis szerelmek: pár hét levél, találka, telefon nélkül felér egy szakítással.
A marketinget csökkentő cégekkel mára szakítottak a vevőik.
Pedig a szakítás elkerülhető lett volna!
***************************************************
Akik 2004-ben és 2009-ben költöttek a marketingre, azok ma élve maradtak, sőt, prosperálnak - míg körülöttük a válság megtizedelte az iparágukat:
***************************************************
Tisztelt Ügyfelünk, fel kell szerelkeznie az egyetlen olyan tudással, ami Önt, az alkalmazottait, a családját meg tudja védeni egy gazdasági hanyatlásban: a marketingtudással!
Sokan nem hallgattak erre az üzenetre.
Közülük kerültek ki azok, akik felszámolták a cégüket, akár a házukat is fenyegeti a fizetésképtelenségük, akik bár néhány éve nagy vállalkozók voltak - ma már mások cégében alkalmazottak.
Az ő terveiket, álmaikat nem a gazdasági válság törte össze - hanem a saját makacsságuk. Nem voltak hajlandók marketing tanácsadóhoz fordulni, aki egyedi módszerekkel szerezhet új vevőket, tarthatja meg a régieket, és csábíthatja el a körülötte tönkrement konkurensek szabadon maradt ügyfélkörét.
És így túlélhet bármilyen válságot, akár prosperálhat is a legnehezebb időkben.
***************************************************
Szerencsére volt, aki reklámozott!
***************************************************
Ők azok, akiket ma reklámozni lát, szórólapoznak, folyton újítják a honlapjukat, kísérleteznek a Facebook-on, kapja az érdekes email-jeiket, látja a hirdetéseiket.
Ők azok, akik a marketing tanácsadóhoz fordultak és a marketing programok megvalósítását elsőszámú feladatukká tették, és ebbe nem sajnálták sem a pénzüket, sem az idejüket invesztálni!
***************************************************
Tisztelt Ügyfelünk! Ön hallgat ránk?
***************************************************
Ne a szavaimnak higgyen, tegyen egy próbát és legyen egy jó dobása!
A legtöbb megbízásom arról szól, hogy kevesebb marketing pénzből hogyan lehet hatékonyan hirdetni? De a válság és a gazdasági helyzet miatt konkrét stratégiákat dolgozom ki a kis- és középvállalkozóknak.
Stratégiám közül a legfontosabbak:
1) Kommunikáljon gyakran, hogy el ne felejtse a vevője.
2) Bizalomépítő marketing eszközöket kell alkalmazni, hogy a válságban kételkedővé váló ügyfeleket ne veszítse el.
3) Az érdeklődőket sokkal hosszabb ideig kell "győzködni", ezért minden ügyfelünknek azt javasoltuk: legalább három havonta beszéljenek az érdeklődővel, és ne engedje el őket még az x-edik "nem" után sem.
***************************************************
A túlélés képessége is ezzel kezdődik...
***************************************************
Tudja miért nehéz elkezdeni egy fogyókúrát?
Tudja miért nehéz meggazdagodni?
Nem azért, mert ne tudná, hogy kell.
Az információ mindkettőhöz bőségesen rendelkezésre áll, akár ingyen a neten, akár olcsó könyvekben.
És nem is azért nehéz, mert ne tudná követni a recepteket.
Ami nehéz a fogyásban, ami nehéz a meggazdagodásban, az mindig ez: meghozni a döntést, hogy megcsinálja - és aztán tartani magát a döntéshez minden nap!
Meghozni a döntést, hogy marketingben jobb lesz, hogy a cége túlélje. Hogy a cége prosperáljon és el tudja szedni a kieső konkurensek vevőit. Hogy a cége túlélje a következő nehéz hónapokat vagy akár éveket úgy, hogy megélhetést biztosítson Önnek és a családjának.
Meghozni a döntést, hogy napi rendszerességgel foglalkozni a marketinggel - és ezzel a cége profitszerzési képességét, erejét növelni!
***************************************************
Miért nem hozzák meg egyesek ezt a döntést még sem?
***************************************************
Mert azt hitték, hogy ezzel az üzenettel az egyetlen célom, hogy nyomjam nekik a Címoldal Kft. termékeit, szolgáltatásait.
***************************************************
"Inkább nem marketingezek, csak nehogy jó legyen a Címoldalnak"
***************************************************
Bevallom, el akarok Önnek adni - és ezt büszkén teszem!
Érdekel a sorsa, és a legszebb fizetségem a vevői visszajelzések, elismerések, köszönetek.
És érdekel a marketinge is, érdekel, hogy túlélje a válságot, érdekel, hogy prosperáljon.
Hadd is kérdezzem meg:
***************************************************
Kit szeretne maga mellett a válságban?
***************************************************
Filozófus-közgazdászokat, akik önzetlenül öntik Önre az ingyen infót?
Akik szemében az eladás, a nyomulás bűn?
Akik számára a profit elítélendő?
Akik Önt is lenézik, ha hajtja a pénzt?
Vagy szeretne maga mellé egy kereskedőt, aki a szakmájából él, aki bevallja, hogy szereti a pénzt, és
aki évek óta segít számtalan ügyfelének túlvészelni a válságokat?
***************************************************
Tisztelt Ügyfelünk, hozzon meg egy döntést!
***************************************************
Ismer energizálóbb érzést, mint amikor meghoz egy döntést?
Hozza meg hát a döntést, hogy az iparágában Ön lesz a legsikeresebb!
Hozza meg a döntést, hogy marketing tanácsadásokkal biztosítja a vállalkozása jövőjét!
Tisztelt Ügyfelünk, szerintem nem kell, hogy győzködjem - nélkülem is pontosan tudja, hogy miben a rejlik a túlélése kulcsa, a cége felemelkedésének kulcsa.
***************************************************
Akkor jöhet az üzlet?
***************************************************
Szerencsére épp tudunk Önnek adni egy ÓRIÁSI lökést!
Egy lökést, ami lendületet ad a legsötétebb válság átvészelésére is.
Egy lökést, amiben van új recept, új partnerek, és egy hely a túlélők társaságában, akikhez jó tartozni.
***************************************************
Mi ez és mennyibe kerül Önnek?
***************************************************
Nevetségesen kevésbe, mert azt akarjuk, hogy MINDENKI minket válasszon.
Tisztelt Ügyfelünk, ha meghozta a döntést, hogy átvészeli a válságot...
Ha meghozta a döntést, hogy a túlélők közt lesz...
Ha egyetért, hogy erre a legjobb esélye a marketing...
…akkor keresse a Címoldal Kft.-t, mert mi Láthatósági mellényt adunk vállalkozására!
Címoldal Marketing és Média Kft.
Tel.: 20/255-7813
E-mail: info@infooroshaza.hu vagy borsi.hajnalka@gmail.com
Borsi Ferenc Borsi Hajnalka
ügyvezető marketing tanácsadó
InfoOrosháza.hu – portál menedzser
Szolgáltatások, tevékenység, termékek
- Reklámanyag szerkesztés, marketing tanácsadás, vállalkozói Facebook tanácsadás.
További szolgáltatások
- Arculat tervezés, Szóróanyagok, molinók készítése, rendezvény szervezés
Referenciák, minősítések
- Cégek, vállalkozások sikeres felvirágoztatása Orosházán és környékén
- Facebook timeline-ra való átállás segítése
Nyitva tartás
- Telefonos bejelentkezés alapján várom az új ügyfeleket, mert a régieknek már jól megy az üzlet!
- Tel.: 20/255-7813
kapcsolat
- Cím: 5900 Orosháza, Kazinczy u. 43.
- Mobil: 20/255-7813
- Web: www.infooroshaza.hu
- E-mail: borsi.hajnalka@gmail.com